Vijesti

Mate Lukić: “Neću komentirati Antu Kalmetu jer smo dobri, na “bog – bog” smo, a i s tatom sam mu dobar”

Iako bi javna politika trebala biti u interesu svih građana, postoje i oni koji radi političkog nezamjeranja i “političke koreknosti”, odnosno radi osobnih probitaka i financijske koristi ne žele zamjeriti nekome od moćnika, pogotovo ne onima koji direktno odlučuju o njihovoj daljnjoj političkoj karijeri, odnosno u ovom slučaju, opet – financijama jednog pojedinca i njegove političke stranke.

Naravno, radi se o Mati Lukiću, članu stranke “Neovisni za Hrvatsku – Bruna Esih i Zlatko Hasanbegović” koji je na upit ZADAR Newsa da prokomentira aferu oko pogodovanja Anti Kalmeti, sinu Božidara Kalmete, kada je u pitanju rasipništvo Zračne luke Zadar, odbio kazati išta suvislo. Štoviše, Lukić nam je kazao kako slučaj neće komentirati “jer je s Antom Kalmetom na ‘bog – bog’.

Zna se s Antom, a i politička sudbina mu ovisi o njegovom ocu, pa ne bi komentirao slučaj

– Znam se s Antom, dobri smo. Odnosno na ‘bog – bog’ smo i neću komentirati taj slučaj. A i s njegovim ocem sam na ‘bog – bog’ – kazao nam je prije nekoliko dana Mate Lukić kada smo mu rekli kako smo u posjedu dokumenata koje smo jučer objavili, a koji dokazuju kako se Josip Klišmanić rasipnički ponašao kada je u pitanju novac Zračne luke Zadar.

Reakcija Lukića je očekivana, s obzirom da se nada kako će mu HDZ dogodine ponuditi novi prolazni mandat za Gradsko vijeće. Nereagiranjem na aferu u koju je umješan direktno sin Božidara Kalmete, a koji izravno odlučuje o političkoj sudbini Mate Lukića, Mate Lukić je rekao sve o svom domoljublju i brizi za novac koji se, i više je nego očito, razbacuje kada su u pitanju politička pogodovanja ‘bitnima’ i ‘tatinim sinovima’.

Protiv Marija Paleke

Kada je u pitanju Mate Lukić, valja napomenuti i kako je isti pije nekoliko tjedana redakciji portala ZADAR News izjavio kako njegov osobni izbor, ali i izbor njegove stranke nikad nije bio Mario Paleka, vjerojatno najnesposobniji direktor Turističke zajednice Grada Zadra. 

– Nas se nije slušalo, mi smo predlagali gospodina Hrvoja Anića koji je prije svega stručna osoba – kazao nam je tada Lukić koji o Palekinom mandatu u posljednje dvije godine nema riječi hvale.

Foto: Facebook / NHR

OBJAVLJUJEMO TAJNE DOKUMENTE – Ante Kalmeta bio je zaposlenik Zračne luke Zadar tek mjesec dana, a onda je Josip Klišmanić na njega potrošio desetke tisuća kuna kako bi ga ‘na silu’ odveo na luksuzno putovanje u London

Podsjetimo, kada je 21. prosinca 2018. godine direktor Zračne luke Zadar i član Gradskog odbora HDZ-a grada Zadra Josip Klišmanić raspisao natječaj za radno mjesto “specijalista za kontroling”, malo je onih upućenijih u političke prilike Zadra koji nisu odmah znali za koga je raspisan sporni natječaj koji je objavljen na službenim web stranicama ZLZ-a.

Klišmanić je stranačkim kolegama govorio kako Božidaru Kalmeti mora vratiti uslugu

Čak je i sam Klišmanić u više navrata pred stranačkim kolegama govorio o tome kako se Kalmeti starijem mora odužiti radi toga što ga je preko svojih veza postavio za direktora ZLZ.

Točnije ili preciznije, prema informacijama koje su dostupne redakciji portala ZADAR News, predsjednik Županijskog odbora HDZ-a, Božidar Kalmeta sastao se svega nekoliko dana prije raspisivanja spornog natječaja na kojemu će pobijediti njego sin Ante upravo s Josipom Klišmanićem, a o čijim susretima postoje svjedoci.

Božidar Kalmeta se potrudio da Josip Klišmanić postane direktor ZLZ

No, kako bi cijela priča i u širem kontekstu imala smisla, valja se vratiti u rujan 2017. godine kada je Klišmanić izabran za nasljednika Irene Ćosić, tadašnje sposobne i uspješne direktorice koja je ZLZ naslijedila od Katice Pupić Bakrač. Naši izvori dobro upućeni u HDZ-ove spletke kazali su nam kako je upravo Božidar Kalmeta u Zagrebu “odradio” terenski posao kako bi Josip Klišmanić postao novi direktor ZLZ, uz uvjet da se njegovog sina, Antu, koji je u listopadu 2017. uhljebljen na funkciju predsjednika Nadzornog odbora Liburnije, gradske tvrtke u stopostotnom vlasništvu Grada Zadra, zaposli u ZLZ.

Prirprema terena za Antu Kalmetu započela je u 2017. godini

– To je sve odrađeno u 2017., a koliko je Kalmeta mlađi sposoban najbolje se raspitati u bankarskim krugovima. Ne bih dalje o tome, a mislim da sam vam s tim sve rekao. Nadalje, znam iz prve ruke kako je cijela priča oko dovođenja Klišmanića u ZLZ jedino i isključivo odrađena od strane Božidara Kalmete kako bi ovaj njegovog sina uhljebio i cijeli hodogram stvari zapravo ako gledate, vodi ka tome – kazao je za ZADAR News jedan od izvora vrlo dobro upućenih u političke procese u Zadru.

Kada je SDP-ova vijećnica u Gradskom vijeću Grada Zadra Irena Dragić 29. siječnja 2018. gradonačelniku Branku Dukiću na aktualnom satu rekla kako je ZLZ postala “sigurna luka” za HDZ-ove članove, “vaše sinove, braću i očeve” te konstatirala kako je sigurno da će se u ZLZ zaposliti i sin Božidara Kalmete, Ante, baš kao što je u istoj tvrtci uhljebljen i brat Josipa Bilavera, Dukić je kazao kako o tome ne može govoriti.

Irena Dragić bila je u pravu

Na kraju se ispostavila kako je Dragić bila u pravu, a s datumom 2. veljače 2019. godine u ZLZ i službeno je uhljebljen Ante Kalmeta.

– On (Ante Kalmeta, op.a.) se u svojim krugovima o tom zaposlenju hvalio mjesecima ranije, tako da to nikome nije bilo iznenađenje. To vam je, nažalost tako – kazao je jedan član GO HDZ-a u razgovoru za ZADAR News.
Ante Kalmeta odveden je na “Passenger terminal conference” dvadesetak dana nakon što je poćeo raditi za ZLZ, a djelatnici koji tamo rade desetljećima nikad nisu nigdje otišli

Kotizacija za “Passenger terminal conference” plaćena je 35,955.83 kune od čega 11,985.27 kn otpada na Antu Kalmetu

A onda urnebes.

Niti mjesec dana otkako je Ante Kalmeta zaposlen u ZLZ, ista tvrtka šalje upit i molbu za dostavu ponude za “Passenger terminal conference” koja će se 26., 27., i 28. ožujka 2019. godine održati u Londonu. Cijelu fakturu u iznosu od 4,842.00 eura ili 35,955.83 kuna na koju idu, kako u fakturi stoji, Edio Bilaver, Josip Klišmanić i Ivan Skelin plaća ZLZ i to s datumom 5. ožujka 2019.

Ante Kalmeta nije bio predviđen za odlazak na “Passenger terminal conference”, a onda je jedan od djelatnika “samovoljno odustao” od putovanja u London

Međutim, na originalnoj fakturi nema imena Ante Kalmete, ali on mora ići na konferenciju. I ići će, naravno, iako u ZLZ radi jedva mjesec dana.

– I što je najgore od svega on još uvijek nema pojma o svom poslu, još se uči i nije savladao ni software-ske osnove niti se uklopio u rad zračne luke – tvrdi nam jedan od zaposlenika ZLZ.

Tada direktor Klišmanić radi manevar i jedan od zaposlenika ne odlazi na “Passenger terminal conference” već umjesto njega odlazi Ante Kalmeta.

Cijena leta za Antu Kalmetu – 2,644.00 kn, putovao je luksuznim Postbusom 7700 KLM Royal Dutch Airlineom

Let koji je ZLZ platila kako bi Kalmeta junior stigao u London košta 2,644.00 kuna. A da bi novopečeni zaposlenik ZLZ uživao u svom konforu pobrinula se jedna od najboljih europskih avio kompanija KLM Royal Dutch Airline, a avion u kojemu se vozila posada ZLZ bio je jedan od luksuznijih, Postbus 7700.

Ante Kalmeta odsjeo je u luksuznom hotelu u centru Londona za 5,000.00 kuna

Kada je zadarska ekipa na čelu s direktorom Klišmanićem i Antom Kalmetom napokon došla na “Passenger terminal conference”, “čekirali” su se u jednom od najluksuznijih londonskih hotela “Z Hotel”. Tri noćenja na račun Ante Kalmeta prava su sitnica, svega 5 tisuća kuna, a Kalmetu mlađega u sobi je tri jutra zaredom dočekao i fini doručak koji je također uračunat u cijenu.

– Žalosno je i jadno da je lik koji je bio zaposlenik ZLZ svega dvadesetak dana otišao na jedan takav seminar kao što je “Passenger terminal conference”, a ne netko tko u ZLZ radi godinama. Ima tu ljudi koji su od samih početaka u ZLZ, ali na njih se očito nije računalo. A i ovaj gospodin koji je bio na spomenutoj fakturi, a na “Passenger terminal conference” nije otišao, što o tome reći, uprava ZLZ će vam vjerojatno reći da je on odustao sam od putovanja. Je, možeš misliti, neki ljudi i ne dožive to da ih firma odvede na jedan takav event, a po ovome ispada da je netko Anti Kalmeti prepustio da on umjesto njega ode na “Passenger terminal conference”. To je jadno, smiješno i tragično, ali to vam je realnost zadarskog HDZ-a sa Božidarom Kalmetom na čelu – kazao je za ZADAR News jedan od izvora iz ZLZ.

Za kraj dodajmo kako je samo na ovu “akciju” kako bi se dodvorio Božidaru Kalmeti i kako bi mu očito vratio obećanu uslugu, Josip Klišmanić kao direktor ZLZ na Antu Kalmetu potrošio poveću svotu novca.
Također, otužno je i žalosno ovo o čemu priča naš izvor iz ZLZ, a to je činjenica kako je Ante Kalmeta praktički “na silu” odveden na “Passenger terminal conference” nakon svega dvadesetak dana radnog staža u ZLZ.

Kalmeta i Klišmanić bez komentara

Iako smo u više navrata posljednjih dana pokušali doći do komentara Josipa Klišmanića i Ante Kalmete, to nam, nažalost nije pošlo za rukom. 

NASTAVLJA SE..





Related Articles

Back to top button