ZADAR SportZadne-Izdvojeno

Predsjednik NO KK Zadar, Darko Kasap: Ako je elaborat objavljen na zatvorenom forumu, bilo bi pošteno da ga svi vide!

Novoizabrani direktor Košarkaškog kuba Zadar, Marino Čačić u svom prvom obraćanju javnost, podsjećamo, kazao je kako je prvi cilj kluba stabilizacija u financijskom i sportskom smislu. Kazao je da klub mora djelovati po principu ‘koliko se ima, toliko se troši’, te je istakao kako je strateški cilj kluba ove sezone ostanak u ABA ligi.

– Način na koji sam došao u klub, jednostavno pratim klub godinama, još od 1995. kada sam otišao na prvu utakmicu, a redovit sam na utakmicama od 1997. Osim emocija, s vremenom sam počeo razmišljati o načinu na koji klub funkcionira, kako se to radi i da li se može bolje. S obzirom kako je nastupilo preoblikovanje, pristupio sam vodećim ljudima kluba s nekim idejama i oni su ih prihvatili. Nakon svega, imenovan sam direktorom kluba – kazao je Čačić u svom inauguracijskom govoru.

Na novinarski upit hoće li elaborat koji je prezentirao čelnim ljudima kluba biti javno objavljen, Čačić je odgovorio negativno.

– Ne, elaborat neće biti javno dostupan, ali se nadam da će rezultati svega onoga što je tamo navedeno biti vidljivi što prijee. To će naravno ovisiti i o financijskoj situaciji – kazao je.

Međutim, prema saznanjima ZDNews.hr-a, Čačić je svoj elaborat javno prezentirao tridesetorici članova jednog zatvorenog košarkaškog foruma koji se nalazi na adresi http://zdkosarka.forumotion.com. Tako smo tragom ove informacije došli do zanimljivih 13 točaka koje je Čačić prezentirao gore navedenim forumašima, među kojima su navodno zaposlenik kluba Bojan Tresoglavić, članovi Nadzornog odbora Ante Babić i Lovre Peraić, klupski odvjetnik Rikardo Perković, ali i tridesetak ostalih članova koji nisu ni na koji način, barem službeno povezani s radom kluba.

ZDNews.hr ekskluzivno donosi famoznih 13 točaka elaborata koje je Čačić navodno istakao kao okosnicu svog programa:

1. Što je brand?
2. Analiza branda KK Zadar i okruženja u kojem se nalazi
3. Ciljane skupine potrošača
4. Organizacija utakmice
5. Branding dvorane
6. Organizacija prodaje u dvorani
7. Fan shop
8. Pristup potencijalnim sponzorima
9. Marketing komunikacija, PR
10. KK Zadar TV
11. Program sudjelovanja u životu zajednice i pokretanje zaklade „KK Zadar“
12. Ostalo
13. Identifikacija branda i demistifikacija puta gdje brand ide
BONUS: Prijedlog dorade postojećeg vizualnog identiteta baziran na starom Zadru

Predsjednik Nadzornog odbora KK Zadar, Darko Kasap u razgovoru za ZDNews.hr kazao je kako ne bi bilo dobro da postoje privilegirane osobe koje mogu vidjeti određene dokumente koji su vezani za rad kluba, dok s druge strane postoji veliki interes javnosti za objavom istoga.

Nikako nije dobro da postoje privilegirane osobe koje imaju uvid u taj elaborat, a s druge strane navijači i ostali koje to zanima nemaju. Mislim da bi bilo dobro da Marino taj elaborat objavi putem službenih klupskih stranica ili na nekakvoj press konferenciji pa da ljudi znaju o čemu se zapravo radi. Mislim da je elaborat sam po sebi i više nego dobar i ne vidim razloga da se isti ne prezentira javnosti.

Kako komentirate činjenicu da je elaborat objavljen na zatvorenom košarkaškom forumu. Naime, prema riječima direktora isti neće biti objavljen ostatku javnosti?

– To zasigurno nije dobro ako je elaborat objavljen tamo i nigdje drugdje. Ako je već objavljen na tom košarkaškom forumu, onda bi bilo pošteno da ga svi vide, odnosno da isti bude objavljen na našim službenim stranicama ili kako sam već kazao, prezentiran vama, medijima, pa da ga vi dalje objavljujete. U svakom slučaju mislim da ne bi smjele postojati selekcije i podjele kad su takve stvari u pitanju. Razgovarat ću s Marinom o ovome i vjerujem da će se elaborat u konačnici objaviti – kazao je za kraj predsjednik NO KK Zadar, Darko Kasap.





Related Articles

Back to top button