Tehno

Tele 2 i Revolucija

Proteklih je dana tržište mobilnih usluga potresao skandal u kojem su mediji i udruge oštro napali Tele 2 zbog smanjenja ograničenja broja “neograničenih” poziva unutar tarife Revolucija, koja se reklamira kao neograničena. Tele 2 je “potiho” smanjio ograničenje iz Načela pravednosti (dokument uz ugovor) s 5000 na 2000 minuta, odnosno 66 minuta dnevno. Tele 2 je, prema riječima iz tvrtke, ograničenje suzio zbog zlonamjernika, koji putem Tele 2 mreže nabijaju minute korisnicima drugih mreža, navodeći, kako ograničenja ne bi primjenjivali na “obične korisnike”. Međutim, sva buka je urodila plodom i Tele 2 je bio prisiljen vratiti stare uvjete. Objavu za medije prenosimo u cijelosti.

TELE2 UPUĆUJE ISPRIKU KORISNICIMA I VRAĆA REVOLUCIJU BEZ KVAKE

Zagreb, 1. kolovoza 2012. – Tele2 se ispričava korisnicima zbog promjene Načela pravednosti korištenja proizvoda i usluga za tarifu Revolucija.

Nakon što smo bili upoznati s mišljenjem i zabrinutošću naših korisnika, odlučili smo vratiti prvotno Načelo pravednosti i ta odluka stupa na snagu danas. Revoluciju vraćamo na njezin revolucionaran početak – 5000 minuta prema svim mrežama u Hrvatskoj. Ujedno, Tele2 je ponovno uključio u mrežu sve korisnike koji su bili isključeni uslijed promjene Načela pravednosti, odnosno korisnike koji su ostvarili do 5000 minuta prometa.

Naša nakana nikada nije bila oštetiti korisnike i tarifu Revolucija učiniti lošijim proizvodom. Pokušali smo našu mrežu zaštititi od prevara i zloupotreba upravo kako bismo i uspjeli očuvati ovakav proizvod na tržištu. Promjena koju smo uveli prošloga tjedna pogodila bi samo minimalan postotak upravo onih koji su tarifu i zloupotrebljavali zbog vlastite koristi.

Zahvaljujemo svim korisnicima koji su otvoreno izrazili zabrinutost uslijed promjene Načela pravednosti.

Povjerenje naših korisnika nama je najvažnije i jedini način kojim možemo očuvati to povjerenje jest da ih poslušamo i iskreno se nadamo kako će oni i dalje ostati otvoreni prema Tele2.

Obećavamo kako nećemo ponavljati iste greške i kako ostajemo transparentnom kompanijom koja sluša. Tele2 će nastaviti s pružanjem izazova tržištu na dobrobit svojih korisnika.





Related Articles

Komentari

  1. Your post has really been educative. Nonetheless, incorporating more vivid pictures in the form of more relevant photos and in some cases video clips could very well make it “explode” the more. Just a notion though; and you sure do own a remarkable web site.

  2. Does your website have a working contact information as I’m having a hard time finding it? I would love to send an email regarding several innovative ideas I have for your website and would like us to talk about all of them should you want. You have a rather wonderful web site here and I look forward to seeing it grow with time.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close