ZadarZadne-Izdvojeno

Zadarska regija platit će preko 5 milijuna kuna Ryanairu za oglašavanje

IMG_1462_1377080567Ugovor o oglašavanju za 2013. godinu u promotivnoj kampanji Ryanair-a potpisan je danas u Domu Zadarske županije. Predstavnici lokalne samouprave tako su preuzeli obvezu sudjelovanja u financiranju reklamiranja zadarske destinacije koje za ovu godinu iznosi oko 1.2 milijuna eura, od čega će polovinu platiti Hrvatska turistička zajednica.

– Ovo je jedna razvojna aktivnost jedinstvena na području RH, a radimo je u suradnji i po pozivu HTZ. To je program udruženog oglašavanja putem zračnih prijevoznika. Ukupna vrijednost ovog ugovora je 10 milijuna i 650 tisuća kuna od čega 50 posto osigurava HTZ, a 50 posto mi na lokalnoj razini, kazao je župan Zrilić.

Uz župana i predsjednika Turističke zajednice Zadarske županije Stipu Zrilića, potpisivanju su nazočili i direktor Turističke zajednice Zadarske županije Ivo Dunatov, direktorica Zračne luke Zadar Katica Pupić Bakrač te gradonačelnici i načelnici svih gradova i općina Zadarske županije.

Katica Pupić Bakrač istaknula je kako je kroz Zračnu luku prošlo 317 tisuća putnika,što je 27 posto više nego prošle godine, a ove godine moglo bi biti i pola milijuna putnika.

– Povezani smo sa 16 destinacija Ryanaira, a već sljedeći mjesec imamo pregovore za sljedeću godinu. Očekujemo da ćemo postati baza za dva do tri zrakoplova što će utjecati na značajan broj putnika u Zadarskoj županiji, kazala je Pupić Bakrač.

Ive Dunatov kazao je kako se plaća generalna promocija zadarske regije na portalu, a na njemu su i linkovi kojima se može saznati više o zadarskoj regiji.

– Ovdje se ne radi o subvenciji, nego općoj promociji. Mi ne plaćamo komercijalni let, niti dolazak po putniku. Plaćamo promociju kompanije koja ima 82 milijuna putnika i puno baza po Europi. To rade i Katalonija, Provansa, kazao je Dunatov te je na pitanje novinara odgovorio kako bez toga Ryanair ne bi letio.

Zvonimir Vrančić, zamjenik gradonačelnika Zadra, naglasio je kako se ovim ugovorom ne financiraju kompanije, nego zadarska regija kao turistički brend.

– Rezultati su vidljivi. Jedan je da je projekt utjecao na razvoj zračne luke, jer bez ovoga se ne bi tako razvijala. S druge strane otvorili smo se tržištima i produžili sezonu te je evidentan pozitivan efekt u predsezoni i posezoni, kazao je Vrančić.

Kako je pojašnjeno postignuta je načelna suglasnost te bi se u ovaj projekt trebale uključiti i Šibensko-kninska te Ličko-senjska županija. Postavili smo i pitanje o plaćanju, jer proteklih godina su se u nekoliko navrata spominjali dugovi, no kako je rekao Ive Dunatov, dugovi koji su ostali su ‘mali’ i kreću se oko 2000 eura.

Općina Vir

Kako smo doznali Zadarska županija plaća najveći dio ugovora 1, 7 milijuna kuna, Grad Zadar 1, 15 milijuna, dok općine sudjeluju s manjim iznosima, tako da će samo Općina Vir dati oko 20 tisuća eura.





Related Articles

Back to top button