Felice smatra da je tržište tableta još širom otvoreno te vidi priliku za konkuriranje iPadu u segmentu gdje Apple nije dominantan – onom poslovnih korisnika. Dell već ima brojna računala i rješenja za poslovne korisnike, a tablet bi u takvom okruženju zaposlenicima mnogih kompanija olakšao neke svakodnevne radnje.
Poput Lenova, HP-a i Nokije, Dell također priliku za popularizaciju tableta u poslovnom svijetu vidi u modelima s Windowsima 8, premda su mogući i novi uređaji zasnovani na Androidu. Steve Felice ističe da kompanija već ima razrađenroadmap za tablete, a postupno najavljivanje novih uređaja možemo očekivati u drugoj polovici ove godine. Osim tableta, Dellu je sve zanimljivije i tržište ultrabookova koje bi moglo značajnije rasti ove godine – tvrtka je već predstavila prvi uređaj u ovoj kategoriji, Dell XPS 13 po cijeni od 995 dolara.
-
Socijalne radnice Katarina Skoko i Roberta Stručić o nikad osuđivanom ocu: “Djetetu na treba ovakav otac, idemo ka postrožavanju mjera” -
VIDEO – Izvor iz središnjice HDZ-a u Zagrebu: Šime Erlić i Božidar Kalmeta lažu, Žan Morović nije izbačen iz stranke -
Uhićen HDZ-ovac blizak Božidaru Kalmeti i Zadarskoj nadbiskupiji: Optužen je da je spolno zlostavljao djevojčicu i dječaka -
Blijedo i nemoćno dijete s visokom temperaturom (38,3) djelatnice Centra za socijalni rad poslali u školu – je li vrijeme za smjenu Čuljak Jovančević?