“Karavana za život bikeri na cesti”

“KARAVANA ZA ŽIVOT  bikeri na cesti” projekt je kojeg je pokrenula grupa  zaljubljenika  u vožnju na dva kotača potaknutih sve učestalijim stradavanjem svojih
istomišljenika. Ova inicijativa vrlo brzo pronašla je svoju podršku, kako javnosti, tako i svih državnih institucija čija je suglasnost bila potrebna za pokretanje realizacije  Karavane.

Karavana je zamišljena kao susret svih motociklista Hrvatske; članovi svih moto  klubova, neovisni zaljubljenici u dva kotača, vlasnici mopeda i svi koji se osjećaju kao dio populacije koja je jedna od najugroženijih u prometu, okupljeni na jednom mjestu
u isto vrijeme.  Glavni cilj Karavane je masovnim okupljanjem probuditi svijest javnosti o brojnosti  motocikala na cesti, ali i o brojnosti poginulih motociklista u prometu. Promoviranje sigurne vožnje, edukacija motociklista, ali i skretanje pozornosti na činjenicu da u
velikom broju slučajeva motociklisti stradaju zbog nepažnje ostalih sudionika u  prometu.

Karavana će imati ukupno 7 dionica koje će motocikliste iz svih krajeva Hrvatske dovesti u Karlovac, 05. svibnja 2012. u 14:55 sati.  Svaki “krak” Karavane detaljno je razrañen kako bi viñenost masovne kolone bila što veća i bliža ciljanom profilu javnosti.  U Karlovcu, na prostoru ŠRCa Korana, za okupljene sudionike Karavane organizirat  će se edukativni program u suradnji s policijskom upravom, snimanje milenijske fotografije s jasnom porukom Karavane, prigodni zabavni program uz ugostiteljsku ponudu i smještaj te popratni sadržaji.

Svi koji žele biti dio Karavane, sve potrebne informacije mogu pronaći na facebook stranicama, forumu Motoscena ili direktnim kontaktiranjem koordinatora za odreñenu dionicu Karavane u regiji.  Team Karavane za život ima za cilj pokrenuti tradiciju godišnjeg okupljanja i borbe za ravnopravnost u prometu, za život.  Ovim putem pozivamo Vas da svojom prisutnošću na samom eventu, ali i
marketinškom podrškom u pripremnom razdoblju sudjelujete u ovom projektu,  pomognete njegovu uspješnu realizaciju te vlastitom brendu ojačate položaj na  tržištu stvaranjem profila društvene odgovornosti.