Za radnike i sindikat niti jedna od 6 pristiglih ponuda nije bila prihvatljiva. Čak i ona kojoj su se najviše nadali, Viktora Lenca, budući da je riječko brodogradilište na kraju ponudilo preuzimanje samo 18 radnika. Najveći vjerovnik Erste banka, koja ima preko 82 posto potraživanja odlučila se za ponudu M-inženjeringa, koju je ocijenila najboljom. No predstavnik radnika Mario Košta naglasio je kako ta tvrtka ne nudi zapošljavanje svih zatečenih radnika već potrebnih radnika zavisno od kvalifikacije, te kako je njezina sestrinska tvrtka Nauta Lamjani ostala dužna nekoliko stotina tisuća kuna. Također ističe da se radi o tvrtki sa 20 tisuća kuna temeljnog kapitala , a koja bi dakle trebala dobiti na upravljanje državnu luku posebne namjene vrijednu stotine milijuna kuna. Sindikat i radnici će se stoga obratiti Vladi koja, budući da se radi o dodijeli državne koncesije, i donosi konačnu odluku.
Inače, u brodogradilištu je nekad bilo zaposleno nekoliko stotina radnika. Nakon što je država za jednu kunu prodala brodogradilište Walteru Wolfu, situacija je drastično krenula na gore. Pred proglašenje stečaja bilo je zaposleno 70 radnika koji su sada na zavodu za zapošljavanje a dugovi prema vjerovnicima dosegnuli su 70 milijuna kuna.
Piše: HRT/Radio Zadar
-
Zašto još uvijek nema optužnice protiv Martine Čuljak Jovančević i Liane Brkić? -
Nakon što je razotkrio ZADAR News, Božena Kero podnijela ostavku – više nije članica Školskog odbora -
HDZ-ovac Žan Morović navodio maloljetnu djevojčicu na spolne radnje, danas mu je produljen pritvor na još 30 dana -
Socijalnim radnicama i psihologinjama koje su temeljem lažnih zaključaka pisale preporuke sudovima prijete otkazi!