Table of Contents
Putevi služe za stizanje do cilja, a nekima je put cilj.
Jednostavna činjenica u politici je da se naš angažman oko ideja ili projekata može pretočiti u realnost ako dobijemo priliku realizirati iste. U Hrvatskoj je od 2000-te godine svaka vlada bila koalicijska, a koalicija kao koncept se naširoko primjenjuje i na lokalnim razinama.
Osim predizbornih i postizbornih koalicija, nova pojava na sceni je koalicija nezavisnih lista Most. Iako žele ostaviti dojam da su čvrsto protiv koalicija, Most je po definiciji koalicija raznih lista koje su dobile vlast u koaliciji s HDZ-ovom Domoljubnom koalicijom. Dakle, vladu HDZ-Most čini ukupno 15-ak stranaka i razno-raznih lista, a zajedničko svima je bila ideja “put je cilj”. Dok traje-traje.
Narodna koalicija bez alternative
Nasuprot tome, Narodna koalicija SDP-HNS-HSS-IDS postaje atraktivna platforma za privlačenje birača, ponajprije zbog svoje ozbiljnosti, ali i potencijala za realizaciju projekta i ideja s početka priče.
IX izborna jedinica – poduzetnička sredina
HNS je oduvijek bila stranka koja podupire poduzetništvo i glas poduzetnika, a ja bih najsretniji bio da resor poduzetništva vodi stranka kojoj je to najprirodnije. No, zato mi u zadarskom HNS-u imamo vrlo realne projekte baš u tom pravcu za IX izbornu jedinicu koja je poduzetnička izborna jedinica. Izdvojio sam četiri strateška projekta koje možemo realizirati u sljedećem mandatu i koje ćemo predstaviti biračima.
1. “Tehnološki park Zadar”, Inovacijski centar za privlačenje stranih investicija u čistu industriju (IT, kozmetika, tekstil). Cilj: stvaranje novih i dobro plaćenih radnih mjesta, spriječiti odljev mozgova iz Hrvatske
2. “Od Nina do Skradina”
– Projekt navodnjavanja i aktiviranja poljoprivrednih površina na trokutu Zadar -Šibenik – Knin
– Pokretanje proizvodnje domaće hrane, voća i povrća
– Aktiviranja distribucijskog centra u zadarskoj Luci Gaženica
– Aktiviranje cargo centra u Zračnoj luci Zadar
3. “Marco Polo – Put svile počinje s hrvatskih otoka”
– Aktivirati Hrvatske paviljone i centre za distribuciju i prodaju “Otočkih proizvoda” i proizvoda braniteljskih zadruga na tržištu Kine i Azije
4. “NATO – vojni savez u ratu, gospodarski savez u miru”
– Prilagoditi proizvodnju hrane NATO standardima
– Katalogizirati domaće proizvode i distribuirati u NATO mreže
– Veteranske zadruge koristiti kao proizvodne i distribucijske centre za voće, povrće, meso i mlijeko.
Projekte ćemo uskoro prezentirati javnosti u sklopu nadolazeće kampanje.
David Lekaj,
Predsjednik Odbora za gospodarstvo HNS-a zadarske županije