No, rušenje kuće ne znači i početak radova na Bihaćkoj, rekla nam je jučer glasnogovornica zadarske gradske uprave Ivana Dadić. Objašnjenje je jednostavno: u gradskoj blagajni za ovaj opsežni infrastrukturni projekt trenutno nema novca, a odluka da se krene s rušenjem donesena je zbog straha da se u praznu kuću ne bi uselili ilegalni stanari, kao što je to nedavno bio slučaj u Splitu.
Kad će krenuti rekonstrukcija Bihaćke ulice i proboj koridora koji će značajno rasteretiti promet na kaotično riješenom Bilom brigu i preuzeti važnu ulogu u povezivanju istočnih i zapadnih dijelova grada, još uvijek se ne zna. Iako su iz Grada još 2008. godine najavljivali kako projekt sigurno ide i kako se proračunske restrikcije na njega neće odraziti, u međuvremenu se od te ideje odustalo.
Dvije godine kasnije, sredinom 2010. godine za 3,9 milijuna kuna bez PDV-a, izabran je za izvođača radova no i tu su se stvari zakomplicirale. Izabranu tvrtku, Asfaltne ceste Split u međuvremenu ih je kupio Osijek Koteks, a njih nakon toga vlasnik iz Austrije. Od tada se početak radova stalno odgađa, a zadnje informacije govore kako će Bihaćka, zajedno s Putom Dikla i Tuđmanovom, čekati na europske fondove kao dio projekta “Prometni sustav Grada Zadra”.
Koridor
Rekonstrukcija i koridor o kojima se govori već godinama obuhvatit će dio Bihaćke ulice do raskrižja s ulicom Put Biliga, Splitskom ulicom i potom Ulicom admirala Jakova Šubića de Cezana. Opasno križanje između trgovačkih centara Mercator i Interspar riješit će se izgradnjom rotora.
-
HDZ-ovac Žan Morović navodio maloljetnu djevojčicu na spolne radnje, danas mu je produljen pritvor na još 30 dana -
Socijalnim radnicama i psihologinjama koje su temeljem lažnih zaključaka pisale preporuke sudovima prijete otkazi! -
Vice Jukić nakon što ga je socijalna radnica kojoj prijeti otkaz spominjala u novom setu poruka: “Šokiran sam” -
Kapović oslobođen krivnje: “Moj politički progon traje punih 20 godina”