ZadarZadne-Izdvojeno

Virska turistička ponuda predstavljena na sajmu “PLACE2GO” u Zagrebu

imageNa međunarodnom turističkom sajmu “PLACE2GO”, održanom u Zagrebu od 14. do 16. ožujka, predstavljena je turistička ponuda otoka Vira. Prvog dana sajma održana je prezentacija otoka Vira, njegovih turističkih potencijala, proizvoda i projekata Općine Vir i općinskog poduzeća “Vir turizam”. U Boćarskom domu Zrinjevac tako je 14. ožujka od 13 sati uz nastup klape “Vir”, direktor poduzeća “Vir turizam” Zdenko Mičić na glavnoj bini sajma pred ispunjenom pozornicom improviziranog amfiteatra pozdravio posjetitelje u ime Općine Vir, načelnika Kristijana Kapovića i Općinskog vijeća, te ih upoznao s osnovnim, općenitim i konkretnim činjenicama o otoku i turističkim projektima: “Vir je otok s dva lica; svega 15% otoka je naseljeno, dok je 85% netaknuta priroda prepuna čistih plaža i uvala pod borovom šumom”, kazao je Mičić navodeći još nesrazmjer broja njegovih stanovnika u zimskom i ljetnom periodu, te stalan rast stanovništva koje je od 1991. godine do posljednjeg popisa 2011. naraslo za gotovo 400%. Direktor Mičić predstavio je infrastrukturne, komunalne i turističke projekte virske Općine i njezine tvrtke “Vir turizam”, i to od gradnje vodovodne i kanalizacijske mreže, uređenja plaža, cesta, biciklističkih staza do buduće gradnje hotela, marine, sportskog centra i kampa za 6 tisuća gostiju.

“Sve to donijet će otoku Viru i svim njegovim stanovnicima novi standard kvalitete življenja. Krajnji je cilj što ljepši otok, a s realizacijom projekata – i otvaranje novih radnih mjesta za stanovnike Vira”, zaključio je Mičić.

Nakon prezentacije Vira, posjetitelji i Virani nastavili su druženje na domjenku uz canapé, desertno vino i kolače, a posjet Zagrebu i sajmu iskorišten je i za poslovne sastanke koje su direktor Mičić i voditeljica Turističke agencije poduzeća “Vir turizam” i virskog štanda Adela Turković odradili s predstavnicima Ronilačkog kluba “Adriaticro” iz Zagreba. Već prvog dana sajma “PLACE2GO” podijeljeno je izlagačima i posjetiteljima više od tisuću virskih imidž brošura i više stotina poklon paketa “Ja volim Vir”, koje je uz virski štand, izložbeni destinacijski i izložbeni prostor rukotvorina i eko proizvoda podijelilo šest atraktivnih hostesa. Na samom štandu veliki broj prijatelja otoka Vira iz Zagreba i posjetitelja sajma zabavljalo se uz klapu “Vir”, virsku lozovaču i domaće smokve koje je u ime Turističke zajednice Općine Vir donio njezin direktor Šime Vučetić.

Subota je bila udarni dan na međunarodnom turističkom sajmu “PLACE2GO” u Zagrebu, pa je izložbene štandove 180 izlagača iz 19 zemalja svijeta posjetilo više tisuća posjetitelja i turističkih djelatnika iz Hrvatske, Srbije, Indije, Tunisa, Tajlanda, Indonezije, Irana, Afganistana, Mađarske, Slovenije, Turske, Austrije, Bosne i Hercegovine, Njemačke, SAD, Francuske, Italije, Bugarske i Makedonije.

Uz virski štand, kao i prethodnog dana, vladala je uobičajena gužva i zanimanje za virski turistički proizvod sadržan u propagandnoj sintagmi “Otok s dva lica”, a štand je posjetila i delegacija Općine Vir i Općinskog vijeća Općine Vir. Na licu mjesta načelnik Kristijan Kapović i predsjednik Vijeća Miroslav Glavan mogli su vidjeti kako nije bilo posjetitelja sajma koji se izložbenim dvoranama i prostorom sajma nije šetao bez virske imidž brošure koje su neumorno dijelile mlade hostese. Brojka podijeljenih brošura na 18 svjetskih jezika i poklon paketa “Ja volim Vir” od petka do nedjelje popela se na preko 5 tisuća! Nije, naravno, ostala neopažena ni činjenica kako je tijekom petka i subote daleko najposjećenija bila prezentacija otoka Vira kada su sva sjedišta u gledalištu bila ispunjena, dok je ostalih petnaestak prezentera i predavača pratilo jedva desetak do petnaest gledatelja.

Na turističkom sajmu “PLACE2GO” svoju ponudu izložila su i dva veleposlanstva – Indonezije i Indije – potom 50-ak turističkih zajednica i jedinica lokalne samouprave iz desetak zemalja svijeta, 20-ak turističkih agencija i turoperatora, tri aviokompanije, 15 hotela iz Hrvatske, Srbije, Mađarske i Slovenije, nekoliko nacionalnih parkova i parkova prirode, muzeja, toplica i wellness centara, te brojni drugi izlagači ekoloških poljoprivrednih proizvoda i rukotvorina. Trodnevni program praćen je i od strane nekoliko televizijskih kuća koje su snimale i virski štand te intervjuirale direktora općinskog poduzeća “Vir turizam” Zdenka Mičića.

Ovogodišnji “PLACE2GO” međunarodni turistički sajam održan je po treći put, a nakon gašenja “Cro Toura” na Zagrebačkom velesajmu, ujedno je i najznačajniji turistički sajam u Hrvatskoj te jedan od najvažnijih u ovogodišnjem programu turističke prezentacije Vira.
image

image





Related Articles

Back to top button