Table of Contents

[soundcloud url=”http://api.soundcloud.com/tracks/67518668″ iframe=”true” /]
Grad Zadar kupuje novo vozilo a to nije luksuz već nasušna potreba jer smo ostali bez vozila i jer su nama vozači savjetovali da zbog sigurnosti moramo kupiti novo vozilo.
-Na održavanje Audija, starog 10 godina trošilI smo 120 tisuća kuna godišnje. Prešao je 450 tisuća kilometara, više nije bio siguran i nitko ga nije kupio na javnoj dražbi, rekao je to brojnim zadarskim novinarima gradonačelnik Zvonimir Vrančić povodom, kako je rekao hajke, koja se digla zbog kupnje novog auta od 340 tisuća kuna. To je cijena s PDV-om prema javnoj nabavi, tvrde financijski stručnjaci gradske uprave.
Gradonačelnik je kazao kako je njegova naredba bila da se kupi auto srednje klase, a da mu cijenu podiže pogon na četiri kotača.. Pogodnost je i kupnja novog vozila na leasing.
Bože mili kako se kako se jedva čeka da se digne hajka. Po ovim sitnicama čini mi se da živimo u društvu kojem nije sve u redu, ustvrdio je gradonačelnik Zadra koji je prilično nabrušeno reagirao na brojne upite zadarskih novinara.
Izbjegaoi je odgovor na navod Novog lista da će “novi automobil Zadrane koštati duplo više nego nabava školskog autobusa, koji prema proračunskom planu stoji 260 tisuća kuna.”
– Šta, šta bi ja sad trebao odgovoriti, ponavljao se gradonačelnik Vrančić uz više puta isticanu tvrdnju kako se vozilo kupuje za potrebe Grada Zadra a ne pojedinaca.
Novac za otplatu leasinga nije osiguran u tekućem, ali jest dijelom u proračunu za 2013. godinu.
A kada su ga novinari pitali za ostale dijelove opreme, tipa detekcija umora vozača, Vrančić je rekao da se on ne razumije u to, da su ga tako savjetovali. Tko? Vozači, koji su ga od početka upozoravali da Grad Zadar ima loš i nesiguran vozni park. – Ja sam odlijevao zadnje tri i po godine, znao sam da javnost to neće tako dobro primiti, a dok nismo došli u situaciju da nemamo više auta.
Sam gradonačelnik vozi golfa, ali to nije auto za duže pruge, kako je nazvao relaciju Zadar – Zagreb na kojoj se uglavnom koristi službeno auto Grada Zadra.
Za ilustraciju voznog parka gradonačelnik Zadra naveo je slučaj u kojem je na Škodi, staroj šest godina otpalo kolo u vožnji. U autu je, prema riječima Vrančića, bio samo vozač koji je svojom prisebnošću uspio se održati na cesti.,
U uvjetima javne nabave za vozilo Grada Zadara navodi se automobil diesel, s minimum 130 kw te 1900 ccm3. mjenjač mora biti automatski, i pogon na sva četiri kotača. Boja automobila mora biti crna s efektom. Od svega što su naveli pod obaveznu opremu izdvaja se: detekcija umora vozača (!?), sjedala u kombinaciji alcantara koža, xenon svjetla, sportski ovjes..