Tehnologija

Studio tuži igrače zbog loših recenzija igre

Ukoliko ste game developer i napravite igru za koju ste se dobro iskrvili, a ona dobije grozne recenzije igrača, što ćete učiniti? Logično bi bilo da ignorirate kritike i igrače, te eventualno nastojite izdati nadogradnju koja će riješiti probleme koji najviše muče publiku, a ako postanete i sami svjesni da ste teško fulali, možete se baciti na neki novi naslov.

Developer Digital Homicide odlučio je napraviti nešto doista neviđeno, upućivanjem sudskih tužbi protiv igrača koji su na Steamu i YouTubeu pljuvali njegove naslove. Pored toga, developer je prisilio Valve da otkrije prave identitete “hejtera” kako bi im se mogle uputiti privatne sudske tužbe s ukupnim potraživanjem od 18 milijuna dolara. Valveu se to dakako nije nikako dopalo, pa je kaznio developera izbacivanjem svih njegovih naslova sa Steam servisa.

Digital Homicide kaže da je tužio samo one igrače koji namjerno žele diskreditirati tvrtku, poput nekih YouTube recenzenata koji učestalo pljuju po njihovim igrama “bez ikakvih pravih argumenata”, kao i protiv onih koji su im upućivali prijetnje smrću. Ovo zadnje se odnosi na igrače koji su u komentarima na Steamu pisali u stilu da bi “onog tko je napravio igru (konkretno Starship Nova Strike) trebalo ubiti“.

U svakom slučaju, ovo je doista bizarno, jer ako koja od tužbi dosta prođe, uskoro bismo mogli doći u situaciju da ne smijemo davati loše ocjene hardveru i softveru u svojim recenzijama, što djeluje kao najgore moguće zatiranje prava govora, pa i slobode medija ako hoćete.