Zadar

SAM NA VLASTITOM ROĐENDANU – Brutalno izvrijeđani novinari i svi ostali koji se nisu pojavili na proslavi propalog bloga!

Zadarski blog koji se predstavlja kao “najčitaniji regionalni portal” (što je provjerljivo preko Google Analyticsa, Gemiusa i ostalih relevantnih servisa) u javnost opet i opet, odnosno svakog mjeseca izlazi s lažnom statistikom o svojoj “čitanosti”. Osim lažne statistike o posjećenosti, impressum istoga prepun je imena i prezimena “novinara” koji zapravo ne postoje.

45 tisuća lažnih lajkova na Facebooku

A da priči o lažima sa spomenutog bloga nema kraja potvrđuje i činjenica da isti ima i lažne “lajkove” na Facebooku, što je također i više nego razvidno, ali i lako dokazivo. Preko 40 tisuća ljudi navodno je lajkalo spomenuti blog na Facebooku, međutim, kada do izražaja treba doći sva ta pusta mašinerija, odnosno 40 tisuća ljudi koji su lajkali stranicu, dolazimo do nevjerojatne situacije. Tako portali koji imaju između 25 i 30 tisuća lajkova na Facebooku bilježe drastično veći broj lajkova na identične teme objavljene na svojim Facebook stranicama. Kako bi provjerili o čemu se zapravo radi, čitatelji samo trebaju otići na Facebook stranicu spomenutog bloga i pogledati dvadesetak posljednjih objava. Osim što neki članci imaju po jedan ili dva lajka, neki nemaju niti jedan, a stranica se navodno diči s nevjerojatnih 45 tisuća lajkova! Dok, s druge strane svi ostali portali s pravom i realnom statistikom uvijek imaju visoki rejting i nalaze se u samom vrhu mjerenja koje jednom tjedno Facebook objavljuje preko svoje “Insights” opcije koja je dostupna svim administratorima Facebook stranica.

Zašto nitko ne lajka objave sa zadarskog bloga kojega gotovo nitko i ne čita?

Kada postavljamo pitanje zašto gotovo nitko ne lajka objave na spomenutom blogu, dolazimo do vrlo jasnog odgovora. Naime, kada neka Facebook stranica kupi ilegalne lajkove, što je moguće već po cijeni od 10 dolara za 1000 lajkova, onda se objave s te iste stranice u velikom broju slučajeva pokazuju onim osobama koje su “lajkale” Facebook stranicu. A kako su te iste “osobe” uglavnom indijski, afrički ili indonezijski lažni Facebook profili koji služe jedino i isključivo za ilegalno lajkanje (sve je zapravo kreirano softverski od strane kompanija koje se bave masovnim kreiranjem lažnih Facebook profila), logički je zaključak da ako se objava pokaže na 5 tisuća Facebook profila, ako je 4500 nepostojećih, da nitko i ne može ništa lajkati pošto se radi o – lažnim profilima kojima se upravlja jedino i isključivo po uplati na račun jedne od brojnih kompanija koji nude sve jeftinije usluge lažnog lajkanja. Upišemo li u Google “Buy fake Facebook likes”, došli smo do jedne od stranica, https://buyfakelikes.com, koja brzo i efikasno nudi iste usluge po gore spomenutim “promotivnim” cijenama. Blog iz naše priče tako je koristio jednu od ilegalnih usluga pa tako ne treba čuditi gotovo nikakva aktivnost na Facebook stranici od realnih svega nekoliko tisuća lajkova.

Oglašivači moraju znati s kim imaju posla

Također, bitno je i naglasiti kako spomenuti blog ruši cijene na zadarskom oglasnom tržištu, nudeći često cijene ispod standarda kako bi se domogao bilo čega. Međutim, ono što bi oglašivači trebali znati, a mnogi ne znaju, je činjenica da spomenuti blog ima mizernu ili nikakvu posjećenost. Uz gore spomenutu lažnu Facebook statistiku, svoj novac, ako se oglašavaju na istome, doslovce bacaju u vjetar. Ono što bi trebao biti standard prilikom objave neke od kampanja na bilo kojem portalu je tražiti statistiku u realnom vremenu. Minimalno Google Analytics. Međutim, to pojedini oglašivači ne traže, već dobiju lažnu i fabriciranu statistiku u PDF-u te jedino i isključivo na temelju tog podatka kreću u zakup oglasnog prostora. Za primjer možemo uzeti jedan zadarski “pub” koji se konstantno oglašava na spomenutom blogu na Facebooku, a lajkova nigdje. Isto je i s nagradnim igrama čije objave ostaju s nula ili jednim lajkom.
[pullquote align=”right” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””] Tisuće pozvanih putem Facebooka, a uzvanika nigdje!

Iako su “novinari” i “direktorica marketinga” bjesomučno preko Facebooka i nekoliko dana uoči “događaja” pozivali na tisuće lljudi da se pojave na istom, očito je i kako te iste “novinare” i “direktoricu marketinga” nitko nije doživio ozbiljno, što je i vidljivo u fotogaleriji objavljenoj na blogu.[/pullquote]

Vrijeđanje novinara i svih ostalih koji su izignorirali “veliku proslavu najčitanijeg regionalnog portala”

A kada je u pitanju “velika rođendanska proslava najčitanijeg regionalnog portala”, i tu nema kraja smijehu i apsurdu. Naime, vlasnik bloga pozvao je sve načelnike općina, gradonačelnike i njihove zamjenike svih gradova u zadarskoj županiji na rođendansku proslavu svog bloga, međutim, osim dvojice dožupana, na spomenutom derneku nije se pojavio NITKO iz javnog života Zadra i Zadarske županije. U objavljenoj fotogaleriji vidljivo je svega dvadesetak ljudi među kojima nije bio niti jedan pjevač, niti jedna glumica, niti jedan novinar, niti jedan načelnik neke od općina, niti jedan gradonačelnik, niti jedan fotograf. Nitko, baš nitko iole popularan. Ali, kad kažemo nitko, onda to stvarno i mislimo. Nitko!
To je kasnije i nagnalo vlasnika bloga da u svom preseransu od objave napadne, zamislite, sve one koji se nisu usudili doći na proslavu godišnjice bloga kojega ionako nitko ne čita! Ha-ha-ha-ha! Osim što se pomokrio po samom sebi s tom objavom na svom blogu, ni tu nije priči kraj. U svom pamfletu, kojega je vjerojatno pročitao samo autor teksta i možda još pokoji uzvanik “velike rođendanske proslave najčitanijeg regionalnog portala”, u tekstu se, osim političara i javnih osoba koje su pozvane, a nisu se pojavile, napadaju i vrijeđaju kolege novinari koji se, kako u tekstu stoji, “nisu udostojili” pojaviti na “velikoj rođendanskoj proslavi najčitanijeg regionalnog portala”. Autor u svom pamfletu spominje mržnju, netrpeljivost, zavist i sve ostalo što istoga “krasi” kao osobu. Naime, u javnosti je poznato kako je spomenuti autor i vlasnik bloga u više navrata svoje kolege i njihove tvrtke prijavljivao raznoraznim inspekcijama radi, kako je u prijavi naveo, “kršenja zakona”. A isti je zapravo sam taj koji je kršio zakon, otvarao nove firme, a stare gurao u stečaj, a neke od njih i u vrlo sumnjive predstečajne nagodbe.

Optužba za seksualno uznemiravanje maloljetnih dječaka

Osim svega što prožima ovu priču o blogu s lažnom statistikom, lažnim Facebook lajkovima i izmišljenim “novinarima” u impressumu, vlasnik istoga je prijavljen za pedofiliju, a ista prijava je predana zadarskoj policiji početkom lipnja uz, kako se u kuloarima spominje, DVD s brojnim screenshotovima komunikacije vlasnika bloga s dječacima mlađima od 18 godina. U spomenutim prepiskama putem Whatsappa, Vibera i SMS poruka, maloljetnim dječacima vlasnik bloga nudio je i do 1000 kn za kojekakve perverzije i “stimulanse”. Što je s tom prijavom i je li ista u obradi, ne znamo, ali smo sigurni kako interes javnosti za ovu priču – postoji.





Related Articles

Back to top button